Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 9 maja 2015

Running sushi - Asian Pearl w Charlottenlund

Mówiłam już, że uwielbiam Grupon!? Na pewno tak, dzięki niemu odkrywamy fajne restauracje i miejsca w Kopenhadze, po niższej cenie! Właśnie w taki sposób znaleźliśmy Flintholm Running Sushi, o którym pisałam jakiś czas temu i teraz znowu trafiliśmy na świetne miejsce i przepyszne sushi! I'm a sushi lover, ale to już wiecie. Mówiłam, że Running Sushi na Flintholm to najlepsze w mieście, ale teraz, nie jestem tego pewna. Nowe miejsce skradło nasze serce, przy pierwszym kawałku sushi!

Asian Pearl w Charlottenlund to azjatycka restauracja, która oferuje bufet i running sushi przez cały tydzień. Bufet i sushi znajdują się w oddzielnych pomieszczeniach, co według mnie jest dużym udogodnieniem. W lokalu znajdują się dwie taśmy po których na dolnej 'jedzie' sushi, na górnej taśmie, tak samo jak w poprzednim lokalu - różnego rodzaju mięsa, ryże, nudle i chipsy z kraba. Nie zabrakło też słodkości w formie ciast i ciastek a także owoców.

Nie mogło się obejść bez nowych smaków, które od pierwszego kęsa stały się naszymi ulubieńcami i to ich najbardziej wypatrywaliśmy na taśmie. Pierwsze z nich to sushi w panierce, niestety nie przyszło mi do głowy zapytać jak się nazywają a w menu ich nie mogę znaleźć, ale nie martwcie się, nadrobię to. Pyszne sushi z krewetką w panierce przyrządzane na głębokim oleju - na samą myśl już mi ślinka cieknie. Połączenie smaków było tak dobre, że aż nie potrafię go opisać. 



Drugi ulubieniec to Rispapir maki ze smażoną krewetką i tygrysią krewetką polane sosem goma - przepyszne połączenie! Krewetka troszeczkę ostra owinięta słodko-kwaśnym papierem ryżowym - uczta dla podniebienia. 



Reszta oferowanego sushi to już te bardziej standardowe, bliżej mi znane - nigri, maki, kaburimaki i inside-out maki. Zajadaliśmy się nimi bardzo, tylko dokładaliśmy talerzyki na kupkę i znowu zapomnieliśmy policzyć ile tych talerzyków było, tak aby sprawdzić czy zjadamy więcej niż jak chodziliśmy na określoną liczbę sushi. 



No sami powiedzcie, czy to sushi w panierce nie wygląda smacznie?!


A to rispapir maki nie zachęca, żeby jak najszybciej je spałaszować?



Jednym z kolejnych ulubieńców zostało Super Rejer kaburimaki z panierowaną krewetką, ogórkiem, awokado i tygrysią krewetką na górze polane majonezem z chili i sezamem. 


Wystrój w restauracji typowo azjatycki, bez zbędnych upiększeń i babilotów. Udekorowany japońskimi lalkami i elementami, pomieszczenie stonowane i bardzo przyjemne. Stoliki zarówno dwu jak i czterosobowe, przyszliśmy zaraz po otwarciu restauracji i w 15 minut cała już była wypełniona, także nie tylko nam smaki przypadły do gustu.





Jedzenia jak widać, do wyboru do koloru, na pewno nie wyjdzie się stamtąd z pustym brzuchem. Ba, my wyszliśmy tak najedzeni, że nie mogliśmy się ruszać, zło, ja wiem, nie powinno się tak, ale wszystko było tak pyszne, że nie można się temu oprzeć. Pisząc to muszę się pilnować, bo od samego patrzenia ślinka cieknie, a przecież nie chcę zaślinić sobie klawiatury :) 






Asian Pearl znajduje się przy głównej drodze, wejście na bufet jest właśnie od głównej drogi, na running sushi od bocznej, ale nie można go przeoczyć, szyldy są widoczne już z dalszej odległości. 





Asian Pearl - Running Sushi i Buffet
Ordruphojvej 2 / Ordrupvej 114
2920 Charlottenlund
Godziny otwarcia: 17:00 - 22:00

Jak Wam się podoba Running Sushi na Charlottenlund?
Macie swoje ulubione sushi albo knajpkę u siebie?

Miłego,
Pat.


4 komentarze:

  1. Aż mi ślinka pociekła na samą myśl o sushi. Pychotka. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie przepadam za sushi, ale muszę przyznać, że na zdjęciach prezentuje się zawsze bardzo smacznie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach prezentuje się smacznie i rzeczywiście takie jest :) każdy z nas ma inne smaki, ja przepadłam, sushi moje ulubione, zaraz po pierogach i naleśnikach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ślinotoku można bardzo łatwo dostać, ja się tak śliniłam przy pisaniu postu, że musieliśmy w sobotę tam wrócić i się najeść :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...