Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Najpopularniejsze wpisy poprzedniego roku - podsumowanie 2014.

Czas na wolnym mija szybko, bardzo szybko, dwa tygodnie w Polsce jak z bicza strzeliły, ledwo co przyjechałam i zaraz trzeba było wracać..ale o wyjeździe do Polski kiedy indziej. Dzisiaj chciałam podsumować 2014 rok, od tej blogowej strony. 

Blog powstał w kwietniu zupełnie przypadkiem, bo nie wierzyłam, że pociągnę go przez dłuższy czas, a jednak. Przez te 9 miesięcy, napisałam 71 postów, o różnej tematyce, z czego 17 było związanych z Danią, mało, w tym roku będzie więcej, zobaczycie. Mam parę pomysłów na rozwinięcie bloga i liczę na to, że uda mi się je zrealizować, nie chcę nic na razie precyzować, żeby nie zapeszyć, ale proszę Was o trzymanie kciuków. Opublikowanych zostało ponad 200 komentarzy, za które bardzo serdecznie dziękuję, dziękuję za każdą odsłonę bloga, każde przeczytane słowo i za każdego czytelnika, liczę na to, że w tym roku, ta liczba urośnie. Dużą popularnością cieszyły się wpisy o Danii, Duńczykach, absurdy i ciekawostki, w tym roku postaram się o większą ich ilość i systematyczne posty, konkretnie w tym kierunku. Będę chciała bardziej przybliżyć Wam ten kraj, mieszkańców a i samą Kopenhagę.


Nie chcę wypisywać Wam najpopularniejszych linków punkt po punkcie, więc zamieściłam je w tekście, klikając na zaznaczone słowo, przeniesiecie się do wybranych tekstów z tamtego roku, które przypadły Wam do gustu.

Z zeszłorocznych wpisów największą popularnością cieszyły się te o Nauce duńskiego, spora dawka praktycznych informacji o przyjeździe do Danii a także sposoby jak taniej kupić w Kopenhadze. Ciekawi byliście jak wygląda Polska szkoła w Kopenhadze i jak szło mi na EccoWalkathonie i  gdzie jest najlepsze sushi w mieście a także jak wyglądają studia w Danii. Interesowaliście się prawdami o Duńczykach i absurdami z jakimi można się spotkać w tym kraju.

Z rzeczy bardziej przyziemnych to sprawdzaliście co lubię jeść, pić, a co pałaszować w wolny dzień. Zaglądaliście też do mojej przestrzeni tu i tam,  sprawdzaliście co lubię oglądać wieczorami, jak leczę przeziębienie i jak idą mi domowe porządki. Dowiedzieliście się też jaka jest moja opinia na temat Turcji, jak minęły mi tam wakacje i jak to wszystko wyglądało.

No i jeden z ważniejszych - sprawdzaliście jak pomóc psiakom :)


W tym roku odmienię bloga, na lepsze!
Witajcie w 2015!


Pozdrawiam,
Pat.

3 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie taka dumna :)
    cieszę się, że tak dzielnie prowadzisz bloga i muszę przyznać, że idzie Ci to lepiej sto razy niż mi
    ale ja w tym roku także postaram się być bardziej sumienna

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja w takim razie proszę o jak najwięcej postów o Danii, o ludziach, o codzienności. Tak w ogóle o życiu poza krajem. Zawsze mnie tego rodzaju posty bardzo interesują :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...