Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 maja 2014

POOL - PUB bilard w Kopenhadze - pomysł na spędzenie czasu we dwoje

W czwartek zaczyna się, już drugi w tym miesiącu, długi weekend, jest to okazja żeby pobyć tylko we dwoje i aktywnie spędzić ten czas. Chciałabym Wam zaproponować jak można go wykorzystać.
Z Moim staramy się, żeby co jakiś czas wyjść tylko we dwoje - ostatnio wybraliśmy bilard. Była to kolejna z rzeczy, którą kupiłam na Grouponie. Znacie Groupon? Korzystacie? Według mnie jest to świetna sprawa, często mają bardzo fajne oferty i przyciąga 50% zniżka.
Kupiłam 3 godziny bilardu dla dwóch osób w Pool-Pub, który znajduje dość blisko dzielnicy Norrebro. Mieliśmy w planie grać tylko godzinę, ale tak nam się spodobało, że zostaliśmy dłużej.


Moim zdaniem bilard to dobry pomysł, żeby pobyć ze sobą. Cisza, spokój, więc można porozmawiać a i mała rywalizacja na pewno będzie i powiem Wam, że śmiechu co nie miara. Miałam już okazję grać kilkanaście razy ale powiedzmy szczerze - nie idzie mi za dobrze. Naśmialiśmy się, nawygłupialiśmy, bo przecież tak łatwo nie dałam za wygraną. Miło wspominamy ten czas.

Pub znajduje się na pierwszym piętrze, posiada maszyny do grania, symulacje golfa, piłkarzyki i kilkanaście stołów bilardowych. Ma bardzo miłą obsługę, przyjemna dla ucha muzyka leci w tle, nie ma szumu i gwaru, jest dość spokojnie mimo, że dużo osób gra na maszynach i przy stołach. Pub zachęca do ponownego przyjścia, to na prawdę fajne miejsce i myślę, że dobra rozrywka dla każdego, nawet dla początkującego!


Adres: Pool-Pub, Rentemestervej 67, 2400 Kobenhavn NV
Godziny otwarcia: Niedziela - Czwartek od 11:00 do 23:30, Piątek - Sobota od 11:00 do 02:00.

Dużą uwagę przyciąga też obraz z kultowymi postaciami amerykańskiego kina, aż sama zapragnęłam mieć taki. Czy nie fajnie wyglądałby gdzieś w salonie?! :)


 A Wy jak lubicie spędzać czas we dwoje? Na kanapie czy bardziej aktywnie?

Miłego dnia,
Pat.

6 komentarzy:

  1. nie ma to jak miło spędzony czas poza domem. uwielbiam takie klimatyczne miejsca i cieszę się, że je razem odkryliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We dwoje zawsze milej i przyjemniej:) obyśmy więcej takich miejsc znaleźli razem:)

      Usuń
  2. N ie umiem grać w bilard, jednak gra mnie bardzo interesuje. Uwielbiam oglądać rozgrywki na Eurosport ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądanie też fajna sprawa, zwłaszcza we dwoje:)

      Pozdrawiam,
      Pat.

      Usuń
  3. Ja wybieram wspólne wyprawy rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower też jest fajny, tutaj bardzo często jeździmy, w Polsce nie pamiętam, żebym tak często używała roweru:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...